Uslovi korišćenja

Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre nego što izvršite kupovinu na sajtu imeladekor.rs. Nastavak korišćenja ovog sajta, posebno tokom procesa naručivanja proizvoda, podrazumeva vašu saglasnost sa uslovima korišćenja.

OSNOVNI PODACI O FIRMI

  • Puno ime firme: INA VUČUROVIĆ PR RADNJA ZA IZRADU DEKORACIJA I CVEĆARA IMELA DEKOR NOVI SAD
  • Skraćeno ime firme: INA VUČUROVIĆ PREDUZETNIK IMELA DEKOR
  • MB: 65780143
  • PIB: 111975091
  • Pretežna delatnost: 4776
  • Adresa: Ćirpanova 21, Novi Sad
  • Telefon: +381600209213
  • Kontakt email: info@imeladekor.rs
  • Internet adresa: imeladekor.rs

INA VUČUROVIĆ PREDUZETNIK IMELA DEKOR nije obveznik PDV-a.

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

Svi proizvodi prikazani na sajtu imeladekor.rs predstavljaju trgovinsku ponudu koja se obavlja u ime INA VUČUROVIĆ PREDUZETNIK IMELA DEKOR (u daljem tekstu Prodavac ili Imela). Proizvodi su namenjeni isključivo prodaji na teritoriji Republike Srbije, grada Novog Sada, i ne šalju se u inostranstvo. Cena robe je izražena u dinarima (RSD), dok je trošak dostave naznačen kao dodatni trošak prilikom naručivanja.

Dostupnost proizvoda prikazuje se u skladu sa stanjem zaliha, a informacije se ažuriraju blagovremeno.

Završetak procesa kupovine putem veb-stranice potvrđuje se slanjem potvrde o uspešnoj kupovini putem elektronske pošte, odnosno email-a, telefonskog poziva ili drugih sredstava komunikacije. Ukoliko kupac ne dobije potvrdu u roku od 24 sata, preporučuje se kontaktiranje tehničke podrške na info@imeladekor.rs ili telefonom na broj +381600209213.

Klikom na dugme „Place order“, korisnik se obavezuje da primi naručenu robu na navedenu adresu i plati je. U situaciji gde Imela nije u mogućnosti isporučiti naručenu robu, zadržava pravo da odbije slanje porudžbine ili njenog dela, obaveštavajući kupca o tome u najkraćem roku.

Sajt imeladekor.rs i sve informacije na njemu namenjeni su opštem informisanju kupaca o proizvodima, pružajući mogućnost online kupovine.

Imela ne garantuje ažuriranje podataka u realnom vremenu, te korisnici koriste informacije sajta na sopstvenu odgovornost. Imela se ne smatra odgovornom za eventualna oštećenja hardvera, softvera ili drugih šteta tokom korišćenja sajta.

Sve informacije, grafički, vizuelni i dizajnerski elementi, fajlovi, prilozi i nazivi proizvoda na imeladekor.rs su zaštićeni autorskim pravima ili pravima industrijske svojine. Neovlašćeno korišćenje smatraće se kršenjem autorskih prava, a Imela zadržava pravo preduzimanja pravnih mera predviđenih zakonom.

Imela zadržava pravo izmene ili brisanja bilo koje informacije na imeladekor.rs, po sopstvenom nahođenju i bez prethodne najave. Takođe, Imela može postavljati linkove ka drugim sajtovima, ali ne snosi odgovornost za sadržaj tih sajtova, osim ako je Imela vlasnik prava korišćenja tih sajtova.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja vrše se u lokalnoj valuti Republike Srbije, srpskim dinarima (RSD). Iznošenje sa računa kartice kupca vrši se po kursu koji primenjuju organizacije izdavaoci platnih kartica, a moguća je mala razlika u odnosu na originalnu cenu navedenu na sajtu.

ISPORUKA ROBE I MOGUĆA OGRANIČENJA

Planirano vreme isporuke nije ranije od 2 sata od trenutka slanja porudžbine ili vremena navedenog u porudžbini Kupca.

POLITIKA REKLAMACIJA

Prilikom podnošenja reklamacije, kupac (podnosilac žalbe) je dužan da saopšti/dostavi prodavcu sledeće podatke: ime, prezime i kontakt podatke podnosioca prijave (adresa, telefon, imejl) i račun ili drugi dokaz o kupovini (kopiju računa, priznanice i sl.) sporne robe, kao i da detaljno opiše razlog reklamacije. Podnosilac žalbe treba da uzme u obzir da Imela nije odgovorna za uslove skladištenja robe posle kupovine.

Prema Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti (Sl. glasnik RS, br. 87/2018), kupac (podnosilac pritužbe) se obaveštava da lice, koje prodavac ovlasti, unosi u evidenciju primljenih reklamacija i obrađuje lične podatke podnosioca pritužbe, koji su neophodni za potrebe upisa u gorenavedene evidencije i reklamacije, i to: ime i prezime i kontakt podatke prodavca, podnosioca zahteva (adresa, broj telefona, imejl). Saopštavanjem/slanjem traženih podataka, klijent daje potpunu saglasnost za obradu navedenih podataka.

Kupac (pritužilac) je dužan da o svom trošku vrati/pošalje predmet reklamacije prodavcu na adresu: Ćirpanova 21, Novi Sad. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije i predmeta reklamacije prodavac će odgovoriti kupcu elektronskim putem na reklamaciju. Odgovor prodavca na žalbu kupca može biti pozitivan (prigovor se prihvata) ili negativan (prigovor se odbija).

Ukoliko, iz objektivnih razloga, prodavac ne može da udovolji zahtevu kupca u ugovorenom roku, dužan je da obavesti kupca o produženju roka za rešavanje reklamacije i da navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Prodavac je dužan da to evidentira u protokolima primljenih reklamacija. Produženje roka za razmatranje prigovora moguće je samo jednom.


POVRAĆAJ SREDSTAVA


U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog za povraćaj, Imela je u obavezi da izvrši povraćaj sredstava isključivo istim načinom plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca vratiti sredstva na račun korisnika kartice.