Način Plaćanja i Dostava

U našoj cvećari nudimo različite opcije plaćanja i fleksibilne termine dostave kako bismo vam omogućili jednostavnu i sigurnu kupovinu.

Način Plaćanja

1. Plaćanje Pouzećem

Možete platiti prilikom isporuke. Ova opcija je jednostavna i omogućava vam da platite cveće direktno kuriru kada vam isporuči buket ili aranžman na kućnu adresu.

2. Plaćanje Karticom

Prihvatamo debitne i kreditne kartice (Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard). Vaše online transakcije su zaštićene najnovijim tehnologijama šifrovanja, tako da su podaci o vašoj kartici u potpunosti sigurni.

Zaštita podataka o transakciji: Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Proces Dostave i Preuzimanja

Na našem sajtu možete birati između opcije dostave na željenu adresu ili ličnog preuzimanja u našoj cvećari.

  • Isporuka: Dostava buketa i aranžmana na kućnu adresu je dostupna samo u Novom Sadu, Petrovaradinu, Kamenici i Veterniku. Prvi termin dostave je od 10:30, a poslednji do 20:30 radnim danima i subotom, dok je nedeljom do 13:30. Ako vam je potrebno specifično vreme, odnosno vreme van dostupnih termina, možete nas kontaktirati na broj telefona 0600209213.
  • Lično preuzimanje: Možete odabrati odgovarajući termin preuzimanja u našoj cvećari.
  • Dostava na drugu adresu (poklon): Ako naručujete cveće kao poklon, možete uneti drugu adresu za dostavu. Dostava može biti anonimna po vašem zahtevu.

Najčešća Pitanja (FAQ)

Da li mogu zakazati tačno vreme dostave?

Nije moguće zakazati tačno vreme u minut, ali termini dostave su podeljeni na svakih pola sata. Prilikom naručivanja, možete odabrati jedan od ponuđenih vremenskih slotova, a ukoliko vam je potreban poseban dogovor, slobodno nas kontaktirajte telefonom.

Da li mogu naručiti dostavu na drugu adresu kao poklon?

Da, možete uneti adresu primaoca cveća, a po želji, dostava može biti anonimna.

Koje su opcije plaćanja dostupne?

Možete platiti pouzećem ili karticom online. Sve transakcije su potpuno sigurne.

Da li mogu personalizovati aranžman?

Da, dodatna personalizacija je moguća u okviru istog cenovnog ranga. Na primer, možete zameniti određene vrste cveća (npr. roze ruže belim) ukoliko su dostupne. Za ovakve promene, molimo vas da nas kontaktirate telefonom na 0600209213.

Da li mogu vratiti buket/aranžman ukoliko nisam zadovoljan?

Da, buket možete vratiti ako je odmah vraćen kuriru i neoštećen. U tom slučaju, troškove dostave snosi kupac.

Da li je moguće dodati čestitku?

Da, uz svaku narudžbinu možete dodati besplatnu čestitku. Samo navedite željeni tekst prilikom poručivanja.

Do koliko sati mogu naručiti cveće?

Poslednji termin za isporuku je do 20:30 uveče radnim danima i subotom, dok je nedeljom poslednji termin do 13:30. Ukoliko želite određeno vreme koje nije u dostupnim vremenskim slotovima, možete nas pozvati na 0600209213 kako bismo se dogovorili.

Gde dostavljate?

Dostava buketa i aranžmana moguća je samo u Novom Sadu, Petrovaradinu, Kamenici i Veterniku.